torsdag 3. januar 2008

6 måter på forstå Guds vilje på


-Du står ovenfor et vanskeligt valg, og du vil at Gud skal lede deg på rett vei. Men hvordan kan du vite hva Gud vil at du skal gjøre?
Gud har gitt oss flere redskaper som hjelper oss til å se hva som er hans vilje med våre liv. Her kan du få lese mer om de 6 mest beste grunnene....
1. Les bibelen
2. Snakk med Gud
3. Kjenn etter selv
4. Snakk med andre
5. Egne opplevelser
6. Andres opplevelser
-Så les bibelen for å vite mer om disse feltene.. dette er noe av det jeg starta med å lese når jeg var blitt frelst... og noen punkter som er viktige å huske på er:
Gud elsker deg
Gud stresser ikke
Gud forandrer seg ikke
Gud gir seg ikke
-Les gjerne mer på min blogg og det er bare hyggeligt med respons....
Alt som blir skrivd her er mine tanker og hva jeg tenker om å være kristen.

Ingen kommentarer: